לפני היציאה לרילוקיישן

ייעוץ ובדיקת כדאיות

קיבלתם הצעת עבודה לרילוקיישן? החלטתם לצאת לרילוקיישן באופן עצמאי? מזל טוב!

אך עם ההצעה מגיעים גם החששות, עולות שאלות רבות, יש תחושה באוויר של חוסר ודאות כמעט מוחלטת ומן הסתם קבלת ההחלטה הסופית אינה פשוטה בכלל, כי עולות שאלות רבות לגבי כדאיות כלכלית, חינוך, אורח חיים, קהילה, שירותים רפואיים וכו..

איך אנחנו יכולים לעזור?

Relocation Embassy ילווה אתכם ממש מההתחלה, נבצע שיחת ייעוץ טרם יציאה לרילוקיישן, נבצע עבורכם בדיקת כדאיות כלכלית, נבחן את המיסוי בארץ היעד לעומת המיסוי במדינת ישראל, נדון יחד על השאלות המטרידות, ניתן תשובות מדוייקות במגוון תחומים ונעניק לכם טיפים חשובים וקריטיים למעבר חלק, נעים ומהנה!

דיור

כל יעד מציע מגוון רחב של אפשרויות דיור וחשוב מאוד להתאים את המגורים לצרכים האישיים, לטעם, לאורח החיים והתקציב שלכם. מציאת ההתאמה הנכונה עבורך ולמשפחתך יכולה לקחת הרבה זמן ומאמץ ודורשת הכרה מקרוב של הסביבה.

איך אנחנו יכולים לעזור?

בשירות חיפוש בית עבורך אנו נסביר את האפשרויות העומדות לרשותך. ייעוץ על אזורי מגורים שונים, תוך התמקדות בקרבה למוסדות קהילה, מרכזי קניות, ביטחון אישי, בתי ספר– תוך שמירה על הצרכים האישיים והתקציב.

צוות יועצי הנדל"ן שלנו במדינות השונות ידאג להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, טיפים ומידע שרק מקומיים יודעים.

נושאים בירוקרטיים

בירוקרטיה אמנם חשובה אך היא מקשה על לא מעט אנשים לפני יציאתם לרילוקיישן במיוחד כשהיא משתנה ממדינה למדינה.

איך אנחנו יכולים לעזור?

צוות המומחים שלנו הינו בעל נסיון רב בליווי תהליכים בירוקרטיים במדינות רבות ובעל קשרים מקומיים היכולים להזיז עניינים באופן מהיר ומקצועי. אנו כאן כדי להפוך את התהליך ליותר פשוט, נעים וזריז ככל שניתן.

  • סיוע באשרות כניסה
  • סיוע בקבלת אישורי עבודה ושהייה
  • סיוע בתהליכים משפטיים מקומיים
  • תרגומי מסמכים
  • ענייני כספים, מיסוי ופנסיה

אריזה ושילוח בינלאומי

יום המעבר והאריזה ידוע כיום לא פשוט המלווה בלא מעט חששות. מה להשאיר בארץ? מה לקחת? מה לזרוק?

איך אנחנו יכולים לעזור?

אנו עובדים עם חברות אריזה ושילוח בינלאומי במדינות שונות הבקיאות בלוגיסטיקה בישראל ובמדינת היעד. היועצים איתם אנו עובדים, יעזרו לכם בקבלת ההחלטות לגבי הדברים שכדאי לארוז בהתאם למאפיינים של מדינת היעד ולגודל המכולה (הקונטיינר) שתצטרכו. אנו נדאג שישלח אליכם צוות מקצועי ומסור אשר יארוז את כל חפציכם כראוי, באדיבות, זהירות, בבטחה ומהירות.

טיפול בהורים בגיל השלישי שנשארו מאחור

ההורים שלנו שטיפחו וגידלו אותנו במשך שנים מוצאים עצמם נותרים לבד ומאחור בישראל כאשר אנו יוצאים לרילוקיישן.

איך אנחנו יכולים לעזור?

מחקרים מראים שאחת מהסיבות העיקריות לכישלון הרילוקיישן הוא בשל דאגה וגעגוע למשפחה.

Relocation Embassy יעמיד לשרותכם אנשי צוות מקצועיים, כולל אנשי רפואה, סיעוד, יועצים סוציאלים אשר ילוו את הוריכם בכל צעד ושעל בזמן שאתם תהיו מרחק אלפי קילומטרים מהם, כך שתוכלו לעבור את תקופת הרילוקיישן בלב שקט.

סיוע בהטסת בעל חיים

בעל החיים שלנו הוא חלק מהמשפחה שלנו! אז כאשר יוצאים לרילוקיישן לא משאירים מאחור בן משפחה!

איך אנחנו יכולים לעזור?

Relocation Embassy יעמיד לרשותכם צוות מקצועי אשר יסייע בכל סידורי הטיסה, חיסונים, אישורים ממשרד הבריאות וכדומה על מנת שחיית המחמד שלכם תזכה לרילוקיישן נעים, קל ומהנה…בדיוק כפי שנדאג לכם😊